samedi 23 février 2013

The One With... Liebster Award


Je suis fière de vous annoncer que j'ai été sélectionnée pour le Liebster Award par
 la rédactrice du blog I Am Turquoise !

I'm proud to announce I was nominated for the Liebster Award by
 the lovely blog owner of I Am Turquoise !


A propos du Liebster Award / About the Liebster Award:
Le Liebster Award est décerné aux blogueurs émergents avec moins de 200 followers. Les 
blogueurs sont nominés par d'autres blogueurs afin de se créer un réseau et d'accueillir les nouveaux arrivants dans le monde du blog !
The Liebster Award is given to up and coming bloggers with less than 200 followers. Bloggers are nominated by other bloggers as a way to network and recognize newcomers to the blogging world! 


Règles / Rules:
1. Listez 11 faits à propos de vous 
     / List 11 facts about yourself.
2. Répondez aux 11 questions que le blogueur qui vous a nominé vous a posé

     / Answer the 11 questions that the blogger who nominated you gave you.
3. Posez 11 nouvelles questions à vos propres nominés 

     / Ask 11 new questions for your nominees to answer.
4. Nominer à votre tour 11 blogueurs avec moins de 200 followers 

     / Nominate 11 more bloggers with less than 200 followers.
5. Prévenez chaque bloggueur que vous avez nominé que vous les avez choisi pour le "prix" 

     / Let each blogger you've nominated know that you have chosen him or her for the award.
6. Remerciez le blogueur qui vous a nominé et mettez un lien à son blog dans votre post 
     / Thank the blogger who nominated you and put a link back to his or her blog in your post.

11 Faits A Propos De Moi / 11 Facts About Me:
1. Né et élevée en France / I'm french born and raised.
2. Je déménage bientôt à l'étranger / I'll be soon moving abroad.
3. J'adore le changement, je change tout tout le temps / I love change and I change everything all the time...
4. Je ne peux pas rester en place plus de 5 minutes / I can't stand in one place for more than 5 minutes.
5. J'ai 1000 idées à l'heure et jamais la volonté d'en mettre une seule en place / I have a thousand ideas in an hour and never the will to make them happen.
6. Je cherche un peu de magie dans chaque journée / I'm always looking for some magic in each and everyday I'm living.
7. Je déteste le chou-fleur / I hate cauliflower.
8. Je suis à moitié espagnole / I'm half spanish.
9. J'ADORE ma chienne Bonnie / I LOVE my dog Bonnie.
10. J'aime sentir que je suis à un carrefour de ma vie / I love feeling I'm at a crossroad in my life.
11. J'ai hâte de découvrir ce que la vie me réserve / Can't wait to see what the future holds.

Questions de I Am Turquoise / Questions From I Am Turquoise:
1. Si vous pouviez être n'importe où dans le monde à cet instant, où iriez vous ? 
     /  If you could be anywhere in the world right now, where would that be?
J'irais surfer au Costa Rica / Surfing in Costa Rica.

2. Qui est la personne dont vous vous inspirez ? 
     / Who’s the one person you look up to?
Celle que j'espère devenir / The person I want to become.

3. Quelle est LA pièce de votre garde-robe que vous n'échangeriez pour rien au monde ? 
     / What’s the one piece in your wardrobe you would never trade?
Ma robe de mariée / My wedding dress.

4. Si rien ni personne ne pouvait vous arrêter, que feriez-vous ? 
     / If nothing or no one could stop you, what would you do?
Je changerai de pays tous les mois / I would live in a different country every month or so.

5. On est samedi matin, que faites-vous ? 
     / It’s saturday morning, what are you doing?
Du thé vert et des magazines / Green tea and magazines.

6. Quelle est la chose qui vous embête en ce moment ?
     / What’s the one thing that bothers you at the moment?
Une grippe phénoménale / Major flu.

7. Quelle est votre devise ?
     / Your life motto?
Le verre est toujours à moitié plein / The glass is always half full.

8. Qu'est-ce qui vous a motivé à lancer votre blog ? 
     / What motivated you to start a blog?
La théorie du "Pourquoi Pas" / The why not effect !

9. Un conseil mode ? 
     / Any fashion tips?
Faites vous confiance / Trust your instinct.

10. Votre blogueuse préférée ? 
     / Favourite blogger?
Alexandra from Lovely Pepa

11. Quelque chose à propos de vous qui va nous choquer :)
     / Something about you that will shock us:)
J'écris ce post en pyjama avec un plaid sur les épaules et une boîte de mouchoirs sur mon ordi... tellement sexy ! / I am actually writing this post in my pj's with a plaid on my shoulders and a box of tissues on my laptop... so glam !

Mes Nominées / My Nominees :


Questions For My Nominees:
1. What country would you like to visit / live in the most ?
2. What new language would you like to speak ?
3. What's lazy sunday to you ?
4. What's your favorite Starbucks drink/cake ?
5. What's the best present you ever got ?
6. What is the 3 key pieces you need in your wardrobe ?
7. What word would discribe your style best ?
8. What is your favorite place in the world ?
9. What is your biggest hobby (except fashion and blogging) ?
10. What is the first thing you do in the morning ?
11. What would you like to achieve with your blog ?

Thanks again to I Am Turquoise...

12 commentaires:

  1. Merci beaucoup pour la nomination! :)

    Anna Lou X

    RépondreSupprimer
  2. Ah thank you so much for nominating me, so sweet!
    Can't wait to hear where you're moving to :)
    XO

    RépondreSupprimer
  3. Wow! Congrats and thank you so much! I appreciate it so so much!! ..X

    www.pennyandpolaroids.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. You're welcome ! I think your blog is amazing...

      Supprimer
  4. Congrats!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    RépondreSupprimer
  5. Congratulations!

    http://fashionchocolate-esra.blogspot.nl/

    xxx

    RépondreSupprimer
  6. congrats!! great!
    You got a really nice blog!
    would love to follow each other!
    Just follow and leave a comment.
    I alway's follow back!!
    xx chloechante.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. Thank you all for your kind comments !! xx

    RépondreSupprimer