samedi 9 mars 2013

The One With... LOVE


Ça y est, c'est officiel : je suis au-delà du "bad hair day", je traverse carrément une Bad Hair Week... Autant l'air méditerranéen me réussit au niveau moral ! Autant, pour mes cheveux ça doit vouloir dire : "Allez-y les gars lâchez-vous c'est day off !"
Ça ne m'a pas empêché d'apprécier la beauté de Monaco 
et de ses environs à leur juste valeur !

Revenons à ce titre : LOVE ! 
Entre ce pull et moi, ça a été le coup de foudre au premier regard... 
Je ne l'ai pas acheté tout de suite, j'avais peur qu'on se lasse l'un de l'autre 
mais les jours passaient et je n’arrêtais pas de penser à lui... 
Du coup je n'ai pas pu résister quand le destin nous a remis sur la même route...
(Comprenez la première fois je me suis retenue parce que des fringues j'en achète tout le temps et la 2ème j'ai fait genre c'est un signe en le cherchant dans tout le magasin !)

That's it ! It's official : I am beyond "bad hair day", I'm going through a whole Bad Hair Week...
As much as the mediterranean air is good to me mentally, 
it looks like it says to my hair : "Go ahead guys, let go it's a day off!"
It didn't stop me from hearting the beauty of Monaco and its surroundings 
just the way they deserve !

Anyway, back to that title : LOVE !
Between that sweater and me, It's been love at first sight the minute we saw each other... 
I didn't purchased it immediately, I was afraid we'd grow apart with some time 
but days went by and I kept thinking about it...
So I couldn't resist when faith decided to put us back together on the same path...
(Understand : The 1st time I kept myself back because I buy clothes all the time 
and the 2nd time I made it look like a sign while looking for it in the whole shop !)







Oui la boutique Cartier de MonteCarlo est en marbre... et alors ? / 
Yes the Cartier shop in MonteCarlo is made of marble... So what ?


Ces cheveux : C'est affreux... Je suis si triste. / This hair : That's awful... I'm so sad.

Veste / Jacket : Zara
Pull / Sweater Etam
Jean / Jeans : Only
Chaussures / Shoes : Vanessa's Secret

Follow my blog with Bloglovin

12 commentaires:

  1. Wonderful !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    RépondreSupprimer
  2. Cute outfit! Gorgeous pics :) I like your jacket... looks perfect!
    www.styleofdarina.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. nice place,great your look,I love your parka and sweater!!!
    what are think about my blog?Take a look here https://www.facebook.com/pages/The-Pie-Hole/340193896063820 or here:http://s-thepiehole.blogspot.it/ and if you like it,follow it please!

    RépondreSupprimer
  4. Cool photos!

    Btw love your sweater!

    RépondreSupprimer
  5. Love the sweater!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  6. Beautiful photos! And I hate bad hair days too xD

    Ps: I have my 1st giveaway on my blog, hope you'll drop by :D.

    Win a Daniel Welling watch (value $199) on my blog:


    www.freshminhtea.com

    RépondreSupprimer
  7. love the photos and your blog! Would you like to visit my blog? If you want, we can follow each-other with Facebook/Bloglovin and I'm already following you on GFC too:) :) cheers!
    Follow
    thefashiontwice.com
    facebook page
    Win a $30 Coupon to spend on CHICNOVA!L

    RépondreSupprimer
  8. Haha well at least you have some character for waiting to buy clothes! ;)

    RépondreSupprimer
  9. Thanks for your lovely comments !! they make my day...

    RépondreSupprimer